ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر بی همتای ما

لحظات شیرین تا 40 روزگی ثنا

1393/8/6 1:27
نویسنده : مامان ثنا
95 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم من از صبح تا ساعت 5 که بابا از سر کار بیاد به شما میرسم و تمام بدنت را ورزش میدهم و تمیز میکنم و پودر میزنم و بینی ات را تمیز میکنم و دست و صورتت را میشورم و لباسهایت را عوض میکنم و تازه وقتی بابا میآد غذا درست میکنم و به کارهای خانه میرسم ولی شما خیلی دل درد داری و بایدهمش تورا راه ببرم تا ساکت شوی و اصلا هم نمیخوابی و مثل شلمن (لاک پشت تو کارتون )میمونی و تا خوابت بگیره باید هر جا هستی سریع بخوابی و با کلی ماجرا و گریه بالاخره میخوابی .

در تاریخ 1392/02/04برای اولین بار خندیدی الهی فدات بشم تقریبا گردنت سفت شده و خیلی دست و پا میزنی و پاهایت را سفت روی زمین نگه میداری خیلی جارو برقی دوست داری و وقتی جارو میکشیم بی حرکت با چشمهای نازت دنبال صدا میگردی .

عزیزم عادت بدی که داری این است که وقی خوابت میاد موهایت را میکنی ،خدا کنه از سرت بیفته نگرانتم .

دختر بی همتای من شبها یه دفعه بلند میشی و شروع میکنی به دست و پا زدن و دیگه نمیخوابی من هم مجبورم بیدار بمونم هنوز روز و شب را تشخیص نمیدهی گلم .

دختر بی همتای من در تاریخ 1392/12/20 چهل روزه شدی و با بابایی تورا به حمام بردیم و غسل دادیم، امیدوارم دختری صبوری باشی و همیشه شاد و تندرست گل مامان .

 

 

دخترم چند تا عکس  از نحوه خوابیدن شما میزارم

آخه پیشی من

چند تا عکس از بیداری گلم

 

تولد زهرای گلم در 15 روزگی شما

پسندها (1)

نظرات (0)