ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دختر بی همتای ما

تولد سه سالگی گل دخترم

1396/5/4 15:25
نویسنده : مامان ثنا
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .عزیز مامان انقدر توی این مدت درگیر بودم که اصلا نشد برات چیزی

بنویسم آخه خونمون را بالاخره عوض کردیم و درگیر اثاث کشی و خرید بودم .

دختر نازم توی این خونه اتاق مجزا داری و با ما مشترک نیستی و کلی

بابت این موضوع خوشحالی همش میگی اقات منه .عزیزم بعضی از کلمات

را اشتباه میگی و هر چی من درستش را بهت میگم دوباره حرف خودتو

میزنی .این خونه خدارو شکر بزرگ هست و همه ما آرامش و رفاه بیشتری

داریم  تازه تقریبا همه وسایل خونه رو عوض کردیم و کلی شیک شدیم .

واقعا روزی هزار بار خدا را شکر میکنم .

خدارا هزاران بار شکر میکنم که توانایی 3 سال نگهداری از شما دختر

یاسم را به من داد .

عاشقانه میگویم عزیز مادر ، قلبم ،امیدم برای نفس کشیدن  تولدت مبارک .

ناناز مامان امسال تولدت همزمان با اثاث کشی شد و یه دفعه ای شد و

خیلی نتونستم تهیه و تدارک ببینم ایشالا  تولد سال بعد جبران میکنم نفسم .

آخه ماشالا خیلی شیطون و بلبل زبون هم شدی و همه زمان را از من میگیری .

راستی یه اتفاق خوب دیگه ای که افتاد این بود که من دوشنبه ها تعطیل هستم .

البته این قانون تا 6 سالگی شما ادامه داره .خیلی خوشحال کننده بود که یک روز

کامل پیشت هستم و بیشتر به تو دختر نازم میرسم .

ایشالا تصمیم دارم بعد از عید یه کلاس بزارمت احساس میکنم خیلی حوصلت تو

خونه سر میره و همبازی نداری با این حال که من و بابایی خیلی وقت میزاریم و

باهات بازی میکنیم ولی خوب باید خیلی چیزها رو از بازی با هم سن و سالهای

خودت یاد بگیری .

 

 

 

تولد سه سالگی یگانه دخترم

دخترم عاشقانه تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)