ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر بی همتای ما

مهمانی و ده روزه شدن ثنا

1393/8/3 1:06
نویسنده : مامان ثنا
110 بازدید
اشتراک گذاری

همه دنیای مامان در تاریخ 1392/10/11 شمارا به حمام بردند و ده روزه شدی ولی هنوز خیلی کوچولویی ،امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدرو مادر سالم و شاد زندگی کنی و همیشه دوران بر وفق مرادت باشد عسلم .

از عزیز و مادر جون و عمه فاطمه و خاله سپیده که توی این ده روز واقعا زحمت کشیدند و اذیت شدند تشکر ویژه میکنم و امیدوارم در شادیهایشان جبران کنم .

همه در یازده روزگی عشقم رفتند و زندگی سه نفره ما غرق در شادی شکل گرفت .به خدا توکل میکنم همان کسی که تو را به من هدیه دادتا قدرت نگهداری و تربیت تورا به من بدهد .

قشنگ ترین بهانه واسه نفس کشیدن در بیست و یکمین روز تولدت جشن بزرگ تولد شما با کلی مهمان و تهیه و تدارک برگزار شد و خیلی به همه خوش گذشت و شما همش خواب بودی ،ایشالا جشن تولد یک سالگیت قلبم .

 

 

چند تا عکس از مهمونیت برات میزارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)