ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دختر بی همتای ما

شیرین زبونیهای قلبم

1394/10/27 13:52
نویسنده : مامان ثنا
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی .الان سرکارم و دلم برات یه ذره شده .این چند وقت همش مریض بودی

ومن انقدر اعصابم خورد بود قلبم درد میکرد،الان خداروشکر بهتری .

من دارم خونه تکانی میکنم  تا همه چیز برای تولد گلم آماده باشه .

جدیدا خیلی شیرین زبون  شدی و کلمات بیشتری میگی .

دایره لغات ثنا در 23 ماهگی

اوله=حوله

اموم=حموم

ابو =ابرو

آله =خاله

ببر ،آهو  و بازی  و موز و مو و عمو

دیروز سرفه بدی کردی بهت میگم ثنا چی شه میگی هیسی= هیچی فدات بشم من .

تازه یه ذره از اسباب بازیهات خوشت اومده مخصوصا مکعب ها و کلی باهاشون بازی میکنی .

کلی از برنامه عمو پورنگ  خوشت اومده و عصرها نگاه میکنی .

دخترم ازخدای بزرگ ممنونم که تورو به من هدیه داد .امیدوارم خودش همیشه نگهدارت باشه .

چند تا عکس از شهر بازی

 

عاشق این اردک هستی ،جوجه طلایی من

 

چند تا عکس از عشقم

این عکس رو اولین باری که تو 20 ماهگی موهاتو بستم ازت گرفتم یاس من .

 

 

اینم عکسهارو هم وقتی در 20 ماهگی بردمت شهر بازی ازت گرفتم

تقریبا هر دو هفته یک بار میبرمت شهر بازی چون سرده و پارک نمیتونم ببرمت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)