ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دختر بی همتای ما

تولد دو سالگی عسلم با تم کیتی

1395/1/22 10:06
نویسنده : مامان ثنا
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ،امیدم برای نفس کشیدن با عشق دومین سال تولدت را بهت تبریک میگم

و خدا را شاکرم که توانایی دو سال نگهداری از شما را به من دارد .

امیدوارم 100 ساله بشی شکوفه زندگی من همراه با عاقبت به خیری .

خیلی سعی کردم که بهترین مراسم برای شما برگزار بشه و به همه خوش بگذره تا حدی

هم موفق شدم ولی نتونستم عکسهای خوبی ازت بگیرم آخه همش گریه میکردی و

میگفتی برم وسط مجلس برقصم ، رقاصی دیگه شکلات من .

چند تا عکس از تولدت میزارم عشقم

راستی تم تولد دو سالگی شما کیتی بود ناناز

 

 

تزیینات تولد دو سالگی گلم

کیک تولد یاسم

بریدن کیک تولد عروسکم

این هم عکس دخترم وقتی آماده بود برای شام خوردن

اینم شام تولد

 

پسندها (1)

نظرات (0)