ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دختر بی همتای ما

روز کودک

1394/8/4 15:33
نویسنده : مامان ثنا
39 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم .روز کودک را صمیمانه به عسلم تبریک میگم .

دختر نازم تازگیها اگه  چیز خطرناکی را از دستت بگیرم یا کاری را که میخواهی انجام ندهم ،

سریع بهم اخم میکنی و ابرهاتو تو هم میکنی و لباتو غنچه میکنی و چپ چپ بهم نگاه میکنی .

انقدر با مزه میشی وقتی برای من جذبه میگیری که میخوام بخورمت عشقم .

ملوس من  ، میری بالای مبل و میشمری و میگی سه سه و میپری پایین هنوز یک و دو را نمیگی .

یاس مامان عروسکتو روی پات میزارم و میگم نی نی لالا داره و تو سریع پاتو تکون میدی

فقط حیف نمیزاری ازت عکس و فیلم بگیرم و تا دوربین یا موبایل را میبینی سریع میای

سمت من و جیغ میزنی که بدم بهت عاشق این هستی که عکسها و فیلمهاتو ببینی

و اگه فیلم دیگه ای برات بزارم دکمه را میزنی که قطع بشه و فقط فیلمهایی که از خودت

گرفتم را دوست داری ببینی .

همه دنیای مامان روز به  روز  بزرگتر و عاقل تر میشی و من ناراحت از اینکه کم میبینمت .

بعضی اوقات عزیز را هم صدا میکنی .به خاله سپیده هم میگی نانا .

  خوشگل من دهه اول محرم هر شب میرفتیم هییت و تو توی مهد کودک هییت کلی

  با بچه ها بازی میکردی و بهت خوش میگذشت . راستی خیلی خوشگل سینه میزنی

 برای امام حسین دختر مومن من .

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)