ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دختر بی همتای ما

خوشمزه مامانی

1393/10/27 11:51
نویسنده : مامان ثنا
100 بازدید
اشتراک گذاری

همه دنیای مامان این روزها شیرین تر شدی و کارهای با مزه خیلی انجام میدی

مثلا تلفن را برمیداری و کنار گوشت میگیری و میگی دد و کلی به زبان خودت حرف میزنی .

من میگم فرشته ها دست دست ، فرشته ها بال بال ، دختر من قشنگه ،دختر من ناز ناز ، و تو همزمان  باخواندن من شروع میکنی به دست زدن و باسنت را تکون میدهی ، آخه دختر قرتی من که میرقصی .

خیلی کلمه دایی را میگی  همش میگم ثنا بگو مامان ، بابا ،میگی دایی ، فدات شم که داییت را دوست داری .

تا میگم لی لی لی لی حوضک ، سریع انگشتت را روی کف دستت میچرخونی ،آخه جوجوی من که این بازی را یاد گرفتی .

دستت را جلوی دهانت میزنی و میگی آ آ آ ،یه بازی شده برات .

در تاریخ 1393/10/14 دندون فک بالای شما نیش زد و کلی به با مزگیت اضافه شد شکلات من .

امروز برای اولین بار  در تاریخ 1393/10/15چها ردست و پا رفتی و من و بابا کلی ذوق کردیم ، خیلی دوست داشتم چهار دست و پا بری ، آخه خیلی بچه ها وقتی چها دست و پا میرن با مزه میشن ، خوشمزه من دووووووووووست دارم .

خیلی علاقه به ماشین لباسشویی داری و همش میری تو آشپز خانه و به ماشین نگاه میکنی ،در کابینتها را باز میکنی و تو اتاق هم در کشو ها را باز میکنی و وسایل داخلش را بیرون میریزی .خیلی شیطون شدی خانم کوچولو .

 ثنا در تولد زهرا جون

 

 

 

حاج آقا مهدی یار در حال جواب دادن به سوالات شرعی

جارو کشیدن ثنا عسلی

تولد عزیز در رستوران

ثنا و زهرا در حال نظردادن در مورد غذای صرف شده

دست دایی سعید که مهمون کرد درد نکنه ، خیلی خوش گذشت

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)