ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دختر بی همتای ما

تولد یک سالگی نفسم با تم باب اسفنجی

1393/11/14 13:36
نویسنده : مامان ثنا
284 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم ،با تمام وجود تولد یک سالگیت را بهت تبریک میگم و امیدوارم  صد ساله شدنت را جشن بگیریم ،همه دنیای مامان آرزومه که  همیشه سالم و شاد باشی و همیشه بخندی.

خیلی خیلی خوشحالم که توانستم برای یک ساله شدنت جشن کوچکی برپا کنم.

از ته قلب عاشقانه دوووووست دارم .

تزیینات تولد گل دخترم

مامانی  متاسفانه همه بادکنکها   قبل از شروع مراسم ترکیدن

از  سفره شام هم یادم رفت عکس بگیرم ،ببخشید

 

 

کیک باب اسفنجی ملوسکم

 

گل دخترم در اوایل جشن

 

دختر نازم خوشحاله که تولدشه ،خودش دست میزنه

 

ثنا و امیر علی و محمد مهدی عزیز

 

پرهام گل هم اضافه شد

 

مهدی یار جون هم اومده تبریک بگه

 

 

عاشق این عکست هستم که بر ف شادی رو سرت ریختم یاس مامان

 

 

ثنا و شایسته و زهرا و شادی و عسل و امیر علی و محمد مهدی و دانیال عزیز

 

ثنا و امیر علی در حال  مذاکره

 

 

ثنا و زهرا عسلای  من

 

ملکه من

 

 

فدای دخترم با اون کلاهش

 

 

آخر تولد که دیگه  ثنا خسته شده ،قربون اون ناخنهای لاک زدت

 

نمایی از کادو ها ی تولد

 

 

 

 

از همه عزیزان بابت شرکت در مراسم تولد دخترم و کادو هایشان تشکر میکنم

امیدوارم بتونم در شادی عزیزانشان جبران کنم

از عمو دایوش و زن عمو سمیه هم که بابت این تولد خیلی زحمت کشیده بودند واقعا ممنونم

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند

پسندها (2)

نظرات (0)