ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر بی همتای ما

نمکدون مامان

1393/10/9 9:13
نویسنده : مامان ثنا
168 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر امروز واکسن شش ماهگیت را زدی و خدارو شکر تموم شد تا یک سالگی .

 

وقتی نمیخوای پستونک را بخوری از دهانت درمیاری و میچرخونی و بعد پرتش میکنی ، عاشق این کارت هستم .

برای اولین بار دستهایت را به حالت دست زدن به هم نزدیک کردی حالا تا ما میگیم دست دست تو این کا را میکنی آدم کوچولوی من در تاریخ 1393/05/26

خاله سپیده از مشهد اومده بود و برای شما تاپ و دامن سوغات آورده بود ،مرسی خاله سپیده .

همه دنیای مامان صمیمانه روز دختر را من و بابا به شما تبریک میگوییم ،کادو هم برای شما یه جفت گوشواره طلا خریدیم ،تقدیم با عشق به تک دخترم .1393/06/11

خیلی راحت دیگه مینشینی و با اسباب بازیهات بازی میکنی در هشت ماهگیت عشقم .

خلی واضح کلمه مامان را میگویی مخصوصا زمانی که به من نیاز داشته باشی ،خوابت بیاد یا دل درد داشته باشی .عاشق این کلمه هستم وقتی تو آن را تلفظ میکنی ،یاس مامان .

وقتی دست تورا میگرم چند قدم تاتی میکنی و راه میروی ،خوشگل مامان .

دختر نازم برات صندلی ماشن خریدیم و چون روی آن میشینی بیرون را مبینی کلی خوشت اومده .

عاشقانه نه ماهگیت مبارک ،تک ستاره زندگی ما .

 

 

ثنا و روز دختر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لاک زدن انگشتهای کوچولو پا ثنا

 

عکس با زهرا و مهدی یار ،عشقهای عمه سمیرا

تولد پرهام  پسر عمه ثنا جونی

 

پسندها (1)

نظرات (0)