ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دختر بی همتای ما

عروسی خاله سپیده

1395/6/20 15:35
نویسنده : مامان ثنا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی .این چند وقت خیلی درگیر کارهای عروسی خاله سپیده شدم

و تهیه جهیزیه و غیره بالاخره همه چیز به خوبی و خوشی خدارو شکر تموم شد

و مجلس به خوبی برقرار شد و خاله سپیده رفت سر خونه و زندگیش .

ایشالا خوشبخت بشن و عاقبت به خیر

دختر گلم تو از همه زیباتر شده بودی با اون لباس عروست و تاج گلت البته بعد از

عروسی که تولد امام رضا بود در 23 مردادبود رفتیم شمال و خیلی به شما خوش

گذشت ،کلی تو دریا بازی کردی و کلی هم شن بازی

حالا عکساتو برات میزارم گل نازم

 

عروس کوچولوی مجلس ما

 

اینم از ثنا و مهدی یار عزیزم که دو تایی یه عکس بی نظیر گرفتن

 

                                                               دختر قشنگم در شب سالگرد ازدواج من و باباش

 

 

 

ژست گرفتن ثنا بانوی من در کنار سفید رود 

 

 

اسب سوا ر من یگانه دخترم

 

 

نازنین من عاشق این عکستم با اسم بامعنیت

 

اینم دختر من و دریا و دوستاش

 

 

 

تا میگم ثنا میخوام عکس بگیرم ژست بگیر اینطوری میکنی عسلم

 

 دخترم در حال صرف غذا

 

 

 تک ستاره قلبم ثنای دوچرخه سوار

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)