ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دختر بی همتای ما

عید سال 95

1395/1/22 11:04
نویسنده : مامان ثنا
160 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سال نو شد و تو 2 ساله شاید عمر من است که به این سرعت میگذرد

ولی برایم خواستنی ترین لحظات با تو بودن است  . همیشه فکر میکردم عاشقی بین

دو جنس مخالف پیش میاید اما الان بر این عقیده ام که عاشق مادر است و بس .

سال نو مبارک عشقم سالی سرشار از اتفاقات خوب را برای همه آرزومندم .

خیلی تعطیلات عید خوش گذشت و شما کلی تو صحبت کردن پیشرفت کردی به همه

سلام میکردی وبا عمو رشید کلی دوست شده بودی و با هم کردی و لری میرقصیدید .

اسم عسل را هم یاد گرفته بودی و به همه بچه ها میگفتی  عسل جون .

با بچه ها کلی هر روز تو مهمانیها بازی میکردی و کلی بهت خوش میگذشت نفسم .

راستی بالاخره موفق شدم در هفته دوم عید پستانک را ازت با استفاده از صبر زرد

و تلخ شدن آن بگیرم به قول خودت اینه یعنی پستانک .

الان هم خیلی درگیر از شیشه گرفتن شما هستیم ،شبها بلند میشی و بهونه

شیشه رو میگیری شیر بهت میدم ولی را ضی نمیشی و کلی نق میزنی مامانی .

خدا خودش بهم کمک کنه که این مراحل هم به خیر بگذره .

برای اینکه ذهنت آماده بشه که پوشک را هم ازت بگیرم و تو لگنت بشینی

برات عروسک baby born خریدم که بهش غذا و آب میدی و تو لگنش میزاری

و ادرار و پی پی میکنه خیلی دوستش داری و کلی باهاش سرگرم شدی

جالبه اسمش را گذاشتی عسل آخه دختر عموش اسمش عسله

و ثنا خیلی وسش داره .البته بعضی اوقات هم که ما برای عسل جا

میندازیم بخوابه بهش حسودی میکنی و پرتش میکنی و میای جای عسل میخوابی .

قربون حسودی کردنت آخه برم من .

وقتی دستشویی داری گیر میدی که پوشکت را دربیاریم و میری روی لگنت

میشینی و میگی صندلی .

ثنا خیلی مادر شاغل بودن سخته هیچ وقت نمیخواستم اینو بهت بگم

ولی واقعا ازت خواهش میکنم وقتی یه روز ازدواج کردی و بچه دار شدی

سر کار نرو و از بودن در کنار بچه ات لذت ببر چیزی که من همیشه حسرتش

را خوردم ،سعی میکنم وقتی از سر کارمیام جبران کنم و ببرمت پارک

و برات اسباب بازی بخرم و روزهای تعطیل شهربازی ولی بازم خودم قانع نمیشم

امیدوارم تو قانع بشی سروناز من .

همیشه از خودم میپرسم واقعا پول درآوردن ارزش این همه سختی رو داره .

فقط بدون دووووووووووست دارم به اندازه تمام دل تنگیهام که خیلی زیاده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)