ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دختر بی همتای ما

روز دختر

1394/5/25 12:12
نویسنده : مامان ثنا
299 بازدید
اشتراک گذاری

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم

برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم

یک دل پر امید و مهر ترانه ساز غصه ها

هدیه من به دخترم همون غریب بی ریا

دخترم روزت مبارک.

برای روز دختر یه عالمه برات کادو خریدیم وبهت تقدیم کردیم تنها دختر ناز  ما .

یه اسب الا کلنگی خریدیم ، یه صندل خوشگل برا گلم و یه عالمه لباس .بدون من و بابا عاشقتیم .

این روزها اتفاقات زیادی افتاده ولی متاسفانه من وقت زیادی برای نوشتن ندارم .

آخه سرکار که کارم خیلی زیاده و وقتی هم میام خونه باید به غذا پختن و کارهای دیگه برسم و هرروز هم شمارو

میبرم پارک یا من میبرم یا بابایی یا باهم سه تایی میریم .

یاس مامان میخوام بدونی علیرغم اینکه سر کار میرم سعی میکنم چیزی برای شما کم و کسرنباشه البته منتی نیست عسلم

چند وقته بهت میگیم ثنا پیشی چی میگه و تو صداتو نازک میکنی و میگی میوو میوو

میگم ببعی میگه سریع میگی بع بع

بهت میگم  بچه هایی که بهشون پارک خوش گذشت دستها بالا و تو سریع دستهاتو میبری بالا

خیلی دوست دارم تک ستاره قلبم .

دایره لغات ثنا جونی

مامانی -بابایی -آب بده -نه

آیه =آره

ای شیه =این چیه

دو تا سی دی برات خریدم که خیلی ازشون خوشت اومده و وقتی برات میزاریم اصلا حرف نمیزنی و میشینی روصندلیت و فقط نگاه میکنی .اتفاقا آموزنده هم هست و صدای حیوانات و همچنین نوع میوه ها رو  یاد میده.

وقتی میرم دنبالت خونه عزیز سریع میری و کفشهایت را میاری یعنی بریم .

وقتی بابات میره حمام  حولشو براش میبری پشت در حمام و در میزنی .آخه بستنی من که انقدر خودتو برای بابات شیرین میکنی .

 

جشن کوچولوی روز دختر

 

 

چالوس مرداد ماه94

پسندها (2)

نظرات (0)