ثنانازهثنانازه، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دختر بی همتای ما

جشن قدم یاس من و اولین مسافرت

1394/4/24 16:09
نویسنده : مامان ثنا
100 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من خیلی وقت بود میخواستم برات جشن قدم بگیرم ولی کارم خیلی زیاد بود و

انقدر خسته میشدم که واقعا توان نداشتم بالاخره یه روز که ازسرکار اومدم با بابایی تصمیم

گرفتیم برای شما جشن  بگیریم و کلی هم بهمون خوش گذشت .خیلی دست زدیم و

رقصیدیم و کلی هم ازت عکس گرفتم شکلات من .

             ژست گرفتن فسقلی من

 

 

 

 

ملوس من در حال گوجه سبز خوردن

عشقم تازه متوجه شدم چقدر گوجه سبز دوست داری

بفرمایید شکلات

عزیز مامان تعطیلات خوبی در ماه خرداد بود که با عزیز و دایی سعید و خاله سپیده

تصمیم گرفتیم بریم  شمال و از طرق محل کار بابا ویلا گرفتیم و راهی شدیم  .

صبح زود رفتیم  و شما خیلی خوب خوابیدی و اصلا اذیت نکردی گلم .

اونجا هم کلی با زهرا و مهدی یار بازی کردی و کلی بهت خوش گذشت .

دخترم برای اولین بار دریا را دید و کلی ذوق کرد .

شن بازی عسلم با باباش و زهرا

منطقه دیدنی در خزر آباد

زهرا  جونم و ثنای ناز

قربون اون خنده شیطونت

علاقه شدید به ماشین لباسشویی و تصمیم به رفتن به داخل آن

اینم عاقبت کار که ترسیدی ،گریه نکن جوجو

 

پسندها (2)

نظرات (0)